venres, 2 de decembro de 2016

NA VÍSPERA DO REENCONTRO, FACEMONOS ECO DA MENSAXE QUE EMILIO CAO TEN PUBLICADO NO SEU FACEBOOK, POIS ISO: “VÉMONOS NA RÚA” …IMOSSS!!!, SUMAMOS E… SEGUIMOS!!!

Emilio Kao

 “Achégase o día, e vendo o apoio e as mostras de solidaridade que suscitou o meu caso, gustaríame amosar o meu profundo agradecemento e afecto a todas e cada unha das persoas que me deron azos , e que me fan sentir que non estou só neste complexo momento polo que atraveso. O meu agradecemento a aquelas persoas que deixan de realizar os seus quefaceres diarios e obligacións para achegarse ao Carballiño a berrar contra a represión que nos afoga cada vez máis. Todo isto faime reflexionar que a pesar dos paus, retrocesos e obstáculos, ben vale a pena seguir batallando e construindo día a día, ese sistema xusto e igualitario co que moitas temos soñado máis dunha vez. Se as rúas do Carballiño se impregnan de dignidade e combatividade este sábado, será grazas a todas e todos vos. Moitísimas grazas. Vémonos na rúa.

Ningún comentario:

Publicar un comentario