martes, 11 de agosto de 2015

“OS NINGUÉNS” GRUPO DE ACTIVISMO SOCIAL VIGUÉS AMOSAMOS O NOSO APOIO INCONDICIONAL AO MOVEMENTO DAS MARCHAS DA DIGNIDADE. O 24-O Imosss!!!

“Desde "os Ninguéns" animámosvos a sumarvos ao proxecto das Marchas da Dignidade, un exemplo de traballo horizontal e cidadán pola recuperación das necesidades básicas: Pan, Traballo e Teito, así como a colaborar nos próximos actos convocados, dos que seredes informados previamente e que deben ser xerme da unión pola xustiza social.” 

Somos un grupo de persoas de distintas profesións e situacións sociais con dilatada experiencia no activismo social que nos xuntamos en Vigo e vimos traballando dende o derradeiro mes de maio. Pretendemos aglutinar a profesionais socioeducativos, intelectuais e activistas para conformar un equipo multidisciplinar que loite contra as graves carencias nos servizos sociais e nos persoais das institucións públicas. Tomamos prestado o nome dun poema de Galeano:

Eduardo Galeano: “Libro dos abrazos”
 “As pulgas sonham em comprar um cão, e os ninguéns com deixar a pobreza, que em algum dia mágico de sorte chova a boa sorte a cântaros; mas a boa sorte não chova ontem, nem hoje, nem amanhã, nem nunca, nem uma chuvinha cai do céu da boa sorte, por mais que os ninguéns a chamem e mesmo que a mão esquerda coce, ou se levantem com o pé direito, ou comecem o ano mudando de vassoura.

Os ninguéns: os filhos de ninguém, os dono de nada.
Os ninguéns: os nenhuns, correndo soltos, morrendo a vida, fodidos e mal pagos:
Que não são embora sejam.
Que não falam idiomas, falam dialetos.
Que não praticam religiões, praticam superstições.
Que não fazem arte, fazem artesanato.
Que não são seres humanos, são recursos humanos.
Que não tem cultura, têm folclore.
Que não têm cara, têm braços.
Que não têm nome, têm número.
Que não aparecem na história universal, aparecem nas páginas policiais da imprensa local.
Os ninguéns, que custam menos do que a bala que os mata.”

Os Ninguéns o 24-O  Imosss!!!
        

Ningún comentario:

Publicar un comentario